Aralıklı Oruç ile Kilo Vermek Çok Kolay

4 ayda 8 kilo verdim, tek öğün besleniyorum. Siz daha fazlasını verebilirsiniz ben ilk başlarda cola gibi asitli ve şekerli içeceklerle vedalaşamamıştım. Aralıklı orucu 2 öğün olarak yapabilirsiniz tek şart arada 4 saat geçmiş olmalı...


Her gün 14.00'de bol tereyağlı 4 yumurta ve yanında salata yiyorum. Salataya biber, salatalık, bazen domates, bazen marul ekleyerek değişiklik yapıyorum ancak her salatada da 3 diş çiğ sarımsak, çay kaşığı zencefil, çay kaşığı zerdeçal, bolca sirke, limon ve sumak ekliyorum. Sabah saat 09.00 olmadan asla kahve içmiyorum çünkü yağ yapacağını biliyorum.

Günde 2 kez yeşil çay, bir kez melisa yani limon otu ve bir kez açlık otu içiyorum. Bazı günler yoğurtla keten tohumu karıştırıp yiyorum. Bir bardak Kefir içiyorum. Gün içinde ne kadar ılık su içerseniz de cildiniz o kadar parlak oluyor.


Kullandığım vitaminler ise; karaciğerim için Deve Dikeni ve Enginar tableti, iç organlarımın tümü için D3K2, buraya biraz açıklama eklemeliyim. D vitamini tek başına kullanılmamalıymış öğrendiğim günden sonra ben de D3K2 şeklinde tüketiyorum. Her gün suya birkaç damla damlatıp içebilirsiniz, ben tadından rahatsız olmadığım için sek içmeyi seviyor, şırıngası ile ağzıma damlatıp üstüne su içiyorum.

Mide ve bağırsaklarım için probiyotik, prebiyotik, vitamin (üçünü tek tablet halinde) kullanıyorum. Günde bir limonun suyunu içip, kabuklarını yiyorum. Kahveme Tarçın, Kakao ve Hindistan Cevizi yağı ekliyorum. Düzenli uyuyorum, cildim ay gibi parladı. Okuyanların nazarı değmesin diye Maşallah demesini rica ediyorum. İhtiyacı olanlara yardımcı olmak için detaylı yazdım.

Bedenimi ve ruhumu çok seviyorum. Şükürler olsun ki Dr. Berg ile tanıştım, bütün hayatım değişti. Kendimi çok hafif, dinamik ve güzel hissediyorum.

4 ay sonunda artık ideal kiloma ulaştığım için günde 2 kez beslenmeye dönüş yaptım, günlük yürüyüşüme de devam ediyorum. İlk yazdığım andan bu güne kadar üzerinden 1 yıl geçti ve ben tekrar kilo almadım çünkü ilk Aralıklı Oruca başladığımda çok okudum ve araştırdım, sağlıklı beslenmezsek ömrümüzü kısalttığımızı gördüm. İlaçlarla sürünerek yaşamak yerine doğal beslenerek kaliteli yiyerek bedenime duyduğum saygının gereğini yerine getirdim.

Şimdi kilo vermekte zorlananlar için kendi deneyimlerimden birikimlerimi paylaşacağım, umarım birilerinin hayatına dokunup güzelleştirebilirim.

Önce kendinizi çok sevin, çikolata, baklava, cola gibi zaaflarınız varsa kabul edin ve teslim olun. Siz bu zararlı yiyeceklerden daha değerlisiniz bunu kendinize söyleyin, kulaklarınız duysun.

Günde 2 öğün beslenmek bence yeterli ve her öğün arası 4 saat ağzınıza tek lokma dahi koymamanız sindirim sistemi ve midenizin çalışması için çok değerli. Öğünlerin öncesinde elma sirkeli su içerseniz 1 ay sonra farkını hissedersiniz. Akşam 19.00'dan sonra ağzınıza tek lokma koymadan ilk öğününüzü 11.00'de yaparsanız hızlı kilo verirsiniz. 

Bağırsaklarımızın tümden boşalması 35 saat sürüyormuş bunu öğrendiğimde ufkum açıldı umarım siz de aydınlanma yaşarsınız.

Sarımsak kan sulandırıcı olarak gerçekten inanılmaz etkili, haftada en az 3 gün tüketmenizi tavsiye ediyorum.

En önemli hususlardan biri de uyumalısınız, uyumazsanız kilo veremezsiniz, 23.00'den sonra uyku moduna geçmelisiniz, göz bandı kullanırsanız inanılmaz sağlıklı olacaksınız.

Ekmek yerine haşlanmış yumurta yerseniz faydasını 10 gün sonra hissetmeye başlayacaksınız.

İsterseniz başarabilirsiniz, önünüzdeki tek engel yine sizsiniz. Başarı öykülerinizi yorumlarda paylaşırsanız aynı yolda yürüyecek olanlara ilham verebilirsiniz.

Yorumlar