Akşam Yemeği

 


Akşam güneşi batarken, akşam yemeğinizi yemelisiniz, o saatten sonra ağzınızı kapalı tutup sadece sıvı almaya devam ederseniz obezite olmazsınız.


Yemek için yaşamamalı, yaşamak için yemeliyiz. Sağlıklı beslenmenin önemini hasta olmadan önce öğrenirsek gereksiz ilaç tüketimine de sebep olmayız.

Akşam yemeğinde mutlaka salata ya da yoğurt tüketmeliyiz. Kimileri sebzeleri yoğurda karıştırarak tüketebiliyor, imreniyorum ama ben karışıklıktan hoşlanmıyorum. Midede hepsi bulaşacak diye düşünsem de ayrı ayrı tüketmeyi tercih ediyorum.

Akşam yemeğini hafif yerseniz hem kalbiniz hem de mideniz yorulmaz. Bir de çok çeşitli yemeğe çalışmayın mesela çorba, pilav, ana yemek, salata, mezeler, tatlı ve meyveyi bir anda tüketmeyi düşünmeyin. Karnınızı doyurmak için kendinize eziyet etmiş olursunuz. Sindirim sisteminin sınırlarını fazla zorlamamanızı tavsiye ediyorum.

Yorumlar